دوشنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۳ - ۲۲:۰۴
کد مطلب : 131083

آماده باش کامل

آماده باش کامل
تهدیدات رژیم صهیونیستی علیه ایران اسلامی درحالی افزایش یافته که نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در آماده باش کامل به‌سر می‌برند و هرگونه تحرکی را در منطقه از سوی دشمنان به ویژه رژیم صهیونیستی زیر نظر دارند و در صورت کوچکترین تعرضی، واکنش ویرانگری را از خود نشان خواهند داد.
پس از عملیات وعده صادق 2 که با تلفات و خسارات زیادی به رژیم جعلی اسرائیل همراه بود، رجز خوانی‌‌های پوشالی این رژیم آغاز شد، در حالی که به این رژیم تفهیم شده که اگر دست‌ازپا خطا کند، وعده صادق‌های بعدی بسیار ویرانگرتر و نابودکننده خواهد بود. علاوه بر این جبهه مقاومت نیز از ظرفیت‌های پنهان خود در ضربه‌زدن به رژیم صهیونیستی استفاده خواهد کرد.
نیروهای مسلح از ارتش جمهوری اسلامی ایران تا سپاه پاسداران در آماده باش کامل هستند و از تمامیت ارضی ایران اسلامی حفاظت می‌کنند و اجازه نخواهند داد تا دشمن به سرزمین و مردم کشورمان تعدی و تعرض داشته باشد. در همین زمینه فرمانده کل ارتش در دیدار اعضای کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی تأکید کرد که نیروهای مسلح کشور به‌طور کامل آماده‌اند تا در صورت هرگونه خطا از سوی رژیم صهیونیستی، ضربه‌ای سهمگین به آن وارد کنند.
ابراهیم رضایی، سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، در گفتگو با تسنیم، از دیدار اعضای این کمیسیون با امیر سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش، خبر داد. وی گفت: در این جلسه، فرمانده ارتش تأکید کرد که نیروهای مسلح کشور به‌طور کامل آماده‌اند تا در صورت هرگونه خطا از سوی رژیم صهیونیستی، ضربه‌ای سهمگین به آن وارد کنند.
وی گفت: سرلشکر موسوی در این جلسه گزارشی از رزمایش دریایی آیونز با حضور شناورهای سه کشور و ناظران 11 کشور ارائه و اعلام کرد که این رزمایش با آرامش و اقتدار کامل انجام شده است.  وی همچنین به نقش ارتش در عملیات «وعده صادق 2» اشاره کرد و بر آمادگی نیروهای مسلح برای دفاع از تمامیت ارضی کشور تأکید کرد. رضایی افزود که معاونان اطلاعات عملیات و طرح و برنامه ارتش نیز گزارشی از اقدامات و برنامه‌های خود ارائه کردند و اعضای کمیسیون بر حمایت قاطع از ارتش در دفاع از کشور تأکید کردند.
https://siasatrooz.ir/vdcdjf0fsyt0sz6.2a2y.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی