دوشنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۳ - ۲۲:۰۴
کد مطلب : 131085

جنگ با شیطان

رژیم صهیونیستی رجز خوانی می‌کند در حالی که در مقابله با چند گروه که از تسلیحات و تجهیزات پیشرفته هم برخوردار نیست، عاجز است.
حزب الله لبنان که یک سازمان نظامی در این کشور است، رژیم صهیونیستی را زمینگیر کرده و توانایی آن را ندارد تا بتواند حزب الله را از کار بیندازد. در حالی که سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان در یک عملیات تروریستی از سوی رژیم صهیونیستی به شهادت رسید، با این وجود می‌بینیم که این نیرو حملات خود را افزایش داده و حتی تا محل اسکان سرکرده جنایتکاران صهیونیست نیز رسیده است و آن را هدف قرار داده و باعث وحشت نتانیاهو شده است.
حماس نیز با وجودی که تاکنون دو فرمانده اصلی خود را از دست داده، اما همچنان به عملیات علیه رژیم جعلی اسرائیل مشغول است و از پا نیفتاده، یحیی سنوار چند روز پیش در حمله ارتش رژیم جعلی اسرائیل در حالی که تا آخرین نفس مقابل آنها به نبرد پرداخت و به شهادت رسید و اسطوره‌ای شده برای مردم فلسطین، جهان اسلام و دیگر آزادگان، تا جایی که حتی یک بوکسور معروف آمریکایی که انتظار نمی‌رود چنین سخن و موضعی نسبت به شهادت سنوار داشته باشد، اندرو تیت (شخصیت رسانه‌ای بریتانیایی آمریکایی و کیک بوکسور مطرح سابق) درباره شهادت سنوار گفته است؛ «من آرزو می‌کنم مرگی مثل یحیی سنوار داشته باشم، او تا لحظه آخر با شیطان جنگید و پای هدفش ماند.»
تأثیر یک شهادت تا آن سوی آب‌ها و مرزها هم رسیده و باعث شده تا یک فرد آمریکایی، رژیم صهیونیستی را شیطان خطاب کند و آرزو داشته باشد که چنین مرگی داشته باشد.
سیدحسن نصرالله، سردار قاسم سلیمانی، اسماعیل هنیه، سردار نیلفروشان، یحیی سنوار و همه آنهایی که تاکنون در راه مبارزه با رژیم صهیونیستی به شهادت رسیده‌اند، تأثیرگذارترین نقش را در بیداری جهانی داشته‌اند.
حال رژیم صهیونیستی قصد دارد تا به تلافی عملیات وعده صادق 2 که از هر نظر مشروع و قانونی بوده است، حملاتی را به ایران داشته باشد، این رژیم با عمق بسیار کم خود که به اندازه یکی از کوچکترین استان‌های ایرانِ بزرگ هم نیست،‌ با اتکا به ارباب خود آمریکا که موشک‌های ضدهوایی تاد را هم به این رژیم داده چنین تصمیمی گرفته است.
قدر مسلم، همانگونه که فرمانده کل قوا در خطبه‌های نماز جمعه تاریخی فرمودند؛ «در انجام وظیفه نه تعلل می‌کنیم و نه شتاب زده می‌شویم» ایران برای واکنش آماده است و در صورت هرگونه تعرضی از سوی رژیم جعلی اسرائیل پاسخ مناسب و قاطعی داده خواهد شد.
مراکز حساس رژیم شناسایی شده، ‌از مراکز نظامی تا اقتصادی و تأسیساتی که با هدف قرار گرفتن می‌تواند رژیم را فلج کند و در ادامه شر آن را از سر مسلمانان منطقه و حتی مردم جهان کم کند.
هم‌اکنون تل‌آویو مشکلات زیادی گریبانش را گرفته و حملات وحشیانه آن نیز برای برون رفت از این مشکلات شدید است تا شاید بتواند با بمباران وحشیانه و سنگین جبهه مقاومت را یا نابود کند یا وادار به پذیرفتن آتش بس نماید.
رژیم صهیونیستی برای پایان جنگ شرط گذاشته، گرچه این رژیم از ادامه جنگ ناتوان است که پیشنهاد آتش‌بس را با شروط خود مطرح کرده اما این شروط برای جبهه مقاومت غیرقابل پذیرش است و پیش‌بینی می‌‌شود که تل‌آویو مجبور شود اگر خواهان آن است که نابودی خود را به تأخیر بیندازد، شروط غیرمنطقی خود را بردارد یا این که به جنگ ادامه دهد به ایران حمله کند و پاسخ سهمگین جمهوری اسلامی را بار دیگر تجربه کند. پاسخی که قطعاً این‌بار با دفعات قبل بسیار تفاوت خواهد داشت.
 
سیاوش کاویانی
https://siasatrooz.ir/vdcfcydytw6dmxa.igiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی