يکشنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۳ - ۲۱:۲۸
کد مطلب : 131071

دوران اتحاد است؛ دشمن اصلی را فراموش نکنید!

طبق معمول باید بگوییم نه تنها شرایط کشور بلکه شرایط منطقه خاص و دلهره آور شده است. شرایط و فضایی که دشمنان غدار ساخته‌اند تا جنگی ناخواسته در منطقه راه بیندازند باید مارا به فکر وادارد. آنچه که در این وضعیت می‌تواند آرامش را در کشور حاکم کند، درک این شرایط از سوی همه کسانی است که در این مملکت پست و مقامی دارند.
وحدت و اتحاد دو کلید واژه راهبردی در این شرایط است.الان کشور نیاز به یکصدای واحد دارد، مجلس، قوه مجریه و دستگاه قضایی در این شرایط باید به گونه‌ای عمل نمایند تا رفتار، گفتار و کردار تفرقه افکنانه، فضای جامعه را مشوش و تیره نکند.
مطرح کردن مباحث و موضوعاتی که جامعه را متشنج می‌کند برای وفاق و وحدت ملی، «سم مهلکی» است که کام همگان را تلخ می‌کند.
مردم این‌روزها حالشان خوب نیست. شرایط نامساعد اقتصادی و مسائل جانبی آن شرایط زندگی را برای مردم سخت کرده است و لذا تحرکات تفرقه افکنانه می‌تواند همدلی و انسجام اجتماعی و ملی را به مخاطره بیندازد.
نمایندگان مجلس، برخی از روحانیون و مقامات دولتی و برخی افراد وابسته به جریان‌های سیاسی از جمله اقشاری هستند که با طرح برخی مباحث در جامعه به وحدت مورد نیاز کشور آسیب می‌زنند که با لحاظ کردن شرایط خاص باید در تقویت و استحکام وحدت ملی تلاش نمایند. آسیب شناسی و دشمن شناسی و داشتن بصیرت لازم از اهم مواردی است که همگان باید به آن توجه داشته باشند تا دشمن نتواند منافذی برای نفوذ و رسوخ در صفوف به هم پیوسته مردم ایران پیدا کند.
 
فرهاد خادمی
https://siasatrooz.ir/vdca06n6649new1.k5k4.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی