يکشنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۹:۱۵
کد مطلب : 130891
معاون رئیس‌جمهور عنوان کرد:

سازمان اداری و استخدامی كشور به دنبال تدوین قوانین با دقت و كیفیت است

معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور، 14 مهرماه در جلسه‌ دیوان عدالت اداری با اشاره به دقت‌های لازمی که در فرایند تدوین قوانین و مقررات صورت می‌گیرد، بر تعامل میان این سازمان با معاونت حقوقی رئیس‌جمهور، وزارت دادگستری و دیوان عدالت اداری در زمان رسیدگی به شکایات واصله* تاکید کرد.
سازمان اداری و استخدامی كشور به دنبال تدوین قوانین با دقت و كیفیت است
دکتر علاء‌الدین رفیع‌زاده؛ معاون رئیس‌جمهور و رئیس‌ این سازمان در جلسه دیوان عدالت اداری، فرایند تدوین قوانین و مقررات را در سه مرحله برشمرد و گفت: در مرحله اول، حین تهیه آیین‌نامه، دستورالعمل، بخشنامه، سازمان اداری و استخدامی کشور به دنبال تدوین قوانین و مقررات با دقت و کیفیت مناسب است تا مورد شکایت قرار نگیرد و اگر هم گرفت، ابطال نشود.
 
وی گفت: در مرحله دوم حین بررسی قوانین و مقررات است که شکایت صورت گرفته و در دیوان عدالت اداری در حال بررسی است. در این مرحله نیازمند تعامل دیوان عدالت اداری، معاونت حقوقی رئیس‌جمهور، وزارت دادگستری و سازمان اداری و استخدای کشور هستیم که این جلسه نیز بیشتر با همین هدف تشکیل شده است. در نهایت، مرحله سوم پس از ابلاغ رای است که بیشتر تابع نتایج بررسی در مرحله دوم است.
https://siasatrooz.ir/vdcjhyevvuqetoz.fsfu.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی