يکشنبه ۲۲ مهر ۱۴۰۳ - ۲۱:۱۳
کد مطلب : 131001

موشک‌ «تاد» هم به داد اسرائیل نخواهد رسید

ایران از هر نظر آماده است، جنگ طلب نیست، جنگ افروز هم نیست، اما در صورت هر گونه واکنشی از سوی رژیم جعلی اسرائیل پاسخی تند، جدی و قاطع خواهد بود.
صهیونیست‌ها جنگ طلب و جنگ افروز هستند، این ادعا با رفتارهایی که از سوی آنها در جنگ غزه و جنگ لبنان سر زده اثبات شده است و افکار عمومی جهان نیز به آن پی برده و خواهان پایان دادن به جنایاتی است که صهیونیست‌ها مرتکب می‌شوند.
سفر رئیس مجلس شورای اسلامی به لبنان با هواپیمایی که خود خلبان آن بود، تحریک کننده نبود بلکه تحقیر کننده بود، در حالی که رژیم موقت اسرائیل سعی کرده تا آسمان لبنان را ناامن کند، اما ایران بی‌توجه به تهدیدات این رژیم مقامات خود را به لبنان می‌فرستد تا نشان دهد قدرت و اقتدار در کدام سمت ماجرا است.
قدر مسلم ایران در واکنش به هر گونه اقدامی از سوی دشمن، قاطع و خشن خواهد بود و رد خور هم ندارد.
اسرائیل در سردرگمی به سر می‌برد، از سویی همچنان در سرگیجه عملیات موشکی وعده صادق 2 است و از سوی دیگر رجزخوانی می‌کند در حالی که وضعیت این رژیم وخیم و بغرنج است. با وجودی که صهیونیست‌ها سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله را در یک عملیات تروریستی به شهادت رساندند اما نیروهای حزب الله همچنان با قدرت و توان بسیار بالا مشغول جنگ با صهیونیست‌ها هستند و خللی در مقاومت آنها ایجاد نشده است.
حتی حماس نیز با وجودی که غزه به تلی از ویرانی تبدیل شده همچنان علیه مواضع رژیم جنایتکار اسرائیل عملیات انجام می‌دهد و از پا ننشسته است. همه اینها نشان دهنده پویایی و ماندگاری نیروهای مقاومت در صحنه جنگ است.
انصارالله یمن نیز از آن سو همچنان به پرتاب موشک و پهپاد به سوی اسرائیل مشغول است و صدمات زیادی به این رژیم وارد کرده است.
جبهه مقاومت عراق هم دست از عملیات برنداشته و همچنان شاهد عملیات آنها علیه رژیم صهیونیستی هستیم.
اما ایالات متحده در این بحران، مشغول سیاست دو دوزه بازی خود است، از یک سو اعلام می‌کند خواهان گسترش جنگ در منطقه نیست و به ظاهر نشان می‌دهد در صدد کاهش تنش میان ایران اسرائیل‌ است، از سوی دیگر تجهیزات و تسلیحات نظامی خود را به سوی اسرائیل جعلی گسیل می‌کند.
قرار است موشک‌های پدافند هوایی «تاد» که یک سامانه پیشرفته پدافند هوایی است به اسرائیل داده شود تا در صورت عملیات علیه ایران در مقابل موشک‌های بالستیک و هایپرسونیک به کار گرفته شود. البته این که سامانه «تاد» آیا می‌تواند در مقابل موشک‌های فتاح هایپرسونیک ایران خودی نشان دهد، شبهاتی وجود دارد که بر اساس بررسی که بر روی این موشک‌ها انجام شده و در گزارشی که در صفحه 2 روزنامه به چاپ رسیده به آن اشاره شده است.
ضمن آن که باید هم آمریکا و هم اسرائیل به این نکته توجه داشته باشند، همانگونه که تا پیش از این دشمن از وجود موشک‌های هایپرسونیک نقطه زن ایران اطلاعات دقیق نداشت و تا زمان آزمایش آن هم، این خبر را جدی نمی‌گرفت تا زمانی که موشک‌های فتاح پایگاه‌های نظامی اسرائیل را شخم زد و ضربات سنگینی را به این رژیم وارد کرد، باور نکرده بودند.
روشن است که سانسور خبری از محل برخورد موشک‌های ایران در اسرائیل برای پنهان کردن میزان خساراتی است که به این رژیم وارد شده است در حالی که ادعا می‌کند خسارتی وارد نشده که اگر اینگونه بود خبرنگاران و دوربین آنها را باید در سر صحنه حاضر می‌کرد.
و اما کمک‌های نظامی آمریکا در تازه ترین مرحله به موشک‌های پدافندی تاد رسیده است، آیا می‌تواند رژیم جعلی اسرائیل را از باران موشکی ایران که قطعاً در میان آنها موشک‌های جدید هم دیده خواهد شد، ‌نجات خواهد داد؟
ایران در زمینه دستیابی به تسلیحات پیشرفته به جایی وابسته نیست، اما رژیم صهیونیستی بدون حامی خود حتی توان مقابله با حزب الله را هم ندارد، موشک‌های تاد آمریکا که باید با سربازان آمریکایی در اسرائیل مستقر شود نیز همچون دیگر سامانه‌های پدافند هوایی این رژیم، با موشک‌های ایران ویران و نابود خواهد شد، می‌توانند امتحانش کنند!
 
محمد صفری
https://siasatrooz.ir/vdcdzf0ffyt0sz6.2a2y.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی