سه شنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۹:۵۱
کد مطلب : 131023
واکنش کاربران به حضور سردار قاآنی بعد از شهادت و بازجویی!

بد رَکب خوردند!

بد رَکب خوردند!
پس از حضور سردار قاآنی در مراسم تشییع شهید نیلفروشان، دروغ‌های رسانه‌های ضدایرانی مورد تمسخر قرار گرفت.
در دو هفته گذشته موج گسترده‌ای از اخبار دروغ درباره وضعیت سردار قاآنی منتشر شد. از خبر شهادت و مشخص نبودن وضعیت گرفته تا خبر بازداشت خانگی و ایست قلبی زیر بازجویی! شبکه صهیونیستی اینترنشنال مانند همیشه بازوی اصلی این عملیات روانی بود. علاوه بر این، رسانه‌هایی در سطح رویترز، اسکای‌نیوز و میدل ایست‌آی نیز اعتبار خود را خرج این بازی رسانه‌ای کردند. اما دیروز سردار قاآنی در مراسم تشییع هم‌رزم خود، شهید نیلفروشان حاضر شد و تمام هزینه‌ها و سناریوسازی‌های این دو هفته رسانه‌های ضد ایرانی بی‌نتیجه ماند.
حضور سردار قاآنی باعث شد تا کاربران شبکه‌های اجتماعی به تمسخر این رسانه‌ها بپردازند. یکی از کاربران ایکس نوشت؛ «سردار قاآنی پس از یک دوره شهادت، جاسوسی برای اسرائیل و فرار به تل‌آویو، یک دوره بازداشت و شکنجه و بازجویی، به میهن بازگشت!»
کاربر دیگری با تمسخر این رسانه‌ها گفت: «خب خداروشکر بازجویی سردار قاآنی تموم شد.» شخص دیگری توییت زد؛ «از وقتی سردار قاآنی لو رفته دقت کردین که حـمله‌های حزب‌الله کاری‌تر شده؟» یکی دیگر از کاربران با ادبیات براندازان گفت؛ «بازجو خبرنگار صداوسیما رو مشاهده می‌کنید، در کنار تازه‌ترین زندانی سیاسی جمهوری اسلامی. صدای اسماعیل باشیم !!!» از دیگر فعالان شبکه ایکس سناریوی جاسوس بودن سردار قاآنی را برای رئیس ستاد ارتش اسرائیل این‌گونه بازنویسی کرد: «فوری: منبع خبری از بازداشت هرتزی هالوی به جرم جاسوسی برای جمهوری اسلامی و افشای محل آموزش تیپ گولانی خبر داد. وی افزود هالوی حین بازجویی دچار حمله قلبی شده است.»
کاربر دیگری به رسانه‌های ضدایرانی این‌گونه پیشنهاد داد: «پیشنهاد دروغ جدید به اینترنشنال و بی‌بی‌سی: این قاآنی نیست، فردی است به نام میراسماعیل، بدل قاآنی!» شخص دیگری با تمسخر سناریوسازی‌های براندازان نوشت: «با کنار هم گذاشتن عکس قبل و بعد از بازداشت سردار قاآنی فشار شکنجه و تهدید و بازجویی و… وزارت اطلاعات به‌ وضوح قابل‌ مشاهده است! اینجاست که به بی‌بی‌سی و اینترنشنال یا دیگر رسانه‌های عبری ایمان میاوریم. اینا از اول می‌گفتن بازداشت هستش ما باور نمی‌کردیم.» از دیگر کاربران ایکس نوشت: «خب خدا رو شکر سردار قاآنی عزیز بعد از اینکه در لبنان شهید شدن و تو ایران اسیر، امروز چشممون به جمال این بزرگوار در مراسم استقبال از شهید سردار نیلفروشان روشن شد.» کاربر دیگری نوشت؛ «منابع اینترنشنال در حد یک منبع آب هم اعتبار ندارند.»
https://siasatrooz.ir/vdchiznzx23nxvd.tft2.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی