سه شنبه ۱۲ تير ۱۴۰۳ - ۲۰:۵۳
کد مطلب : 129971

توهین بدون توقف

اولین مناظره دور دوم انتخابات ریاست جمهوری برگزار شد و دو نامزد نهایی به مناظره با یکدیگر پرداختند، آنچه که طبیعتا از روز اول در مناظرات انتظار می‌رفت پاسخ نامزدها به سوالات کارشناسی مجری در موضوعات مختلف بود، اما برخی از نامزدها و بویژه شخص آقای پزشکیان نه در مناظرات و نه در هیچیک از برنامه‌های تبلیغاتی پاسخ روشنی برای رفع مشکلات کشور ارائه نکرد، اما آنچه که مایه افسوس بیشتر هر مخاطبی می‌گردد سطح برخورد ایشان با مسائل کلان ملی به عنوان مدعی جایگاه ریاست جمهوری است.
مسعود پزشکیان می‌خواهد رئیس جمهور کشوری شود که آن را قفس می‌خواند، او می‌خواهد ريیس جمهور کشوری شود که مردمانش را تکفیری و طالبان خطاب می‌کند، او همچون روحانی و تیم همراهش که همگی هم اکنون ستاد انتخاباتی آقای پزشکیان را راهبری می‌کنند معتقد است اگر برجام و FATF  حل نشود باید کشور برای آب خوردنش هم معطل بماند، با اینکه کشور به تعهداتش عمل کرده و اکنون این حق ملت است که عمل به تعهدات طرف مقابل را مطالبه نماید، اما آقای پزشکیان ملت را متهم و دشمن را مبرا می‌داند، مرز خود تحقیری در کلام او پایانی ندارد و دائماً کارشناسان داخلی و توان داخلی را ناتوان و ناکارآمد می‌داند و بدون هیچ برنامه‌ای مدعی برنامه است! حرف‌های خود و تیم انتخاباتی‌اش درباره گران سازی حامل‌های انرژی بویژه بنزین را که در مقابل حجم عظیم رسانه‌ها و دوربین‌ها بیان کرده تکذیب می‌کند و آن را تخریب انتخاباتی رقیب می‌خواند! بجای اینکه پاسخ سوالات را با بیانی مستدل و مستند ارائه نماید، همچون از کوره در می‌رود و با الفاظی ناشایست از رقیب خود که به اندازه عمر مدیریتی پزشکیان برنامه دارد، برنامه مطالبه می‌کند، سراسر تناقض است، از سویی می‌گوید من برنامه ندارم و برنامه من همان برنامه هفتم است و بلافاصله می‌گوید این برنامه قابل اجرا نیست و رشد هشت درصدی محال است! آنچنان تشنه قدرت است که برای رسیدن به آن از هر وسیله‌ای بهره می‌گیرد از دروغ بستن به رئیس جمهور خدوم و شهید تا توهین آشکار به قهرمان ملی و اسطوره‌ای همچون حاج قاسم سلیمانی، برای خود هیچ حد و مرزی قائل نیست، امام جامعه و رهبر انقلاب را خود خواه خطاب می‌کند و سر آخر هم دستور اعدام برای نامزد رقیب صادر می‌کند، آری چه زیبا فرمود رسول مکرم اسلام (ص) که «الحیاء هو الدین کلهُ» یعنی حیا کل دین است و اگر حیا نداشته باشی دین نداری حتی اگر تمام صفحات نهج البلاغه را از بر بخوانی!
مردم ایران مردی پیش روی شماست که هنوز رئیس جمهور نشده مثل آب خوردن دروغ می‌گوید، حاج قاسم شهید را موی دماغ می‌داند و به شهید رئیسی عزیز دروغ می‌بندد، هیچ برنامه‌ای ندارد و هیچ برنامه‌ای را هم قبول ندارد! تمام نگاهش به دست غرب و بویژه آمریکاست و به زمین و زمان چنگ می‌زند تا کسب قدرت کند، برای توهین و تحقیر ملت و قهرمانان ایران زمین هیچ حد و مرزی برای خود نمی شناسد و از شما رأی می‌خواهد از شمایی که در منظومه فکری او طالبانید از شمایی که در منظومه فکری او و ستاد انتخاباتی اش مشتی ساده لوحید که هر چقدر دوست داشته باشند می توانند به شما توهین کنند و سر آخر هم از شما رای بگیرند.
هموطن عزیز و مخاطب فرهیخته مطمئن باش کسی که حرف‌های خود و ستاد انتخاباتی اش را گردن نمی‌گیرد و در چشم بر هم زدنی کلام خود و موضع خود را تکذیب می‌کند فردا اگر رئیس جمهور شود هیچیک از کار نابلدی‌های خود و تیم همراهش را گردن نخواهد گرفت همانطور که سلف او حسن روحانی نگرفت.
مردم ایران جمعه پیش رو باید به او و همراهانش اثبات کنید که دوره این سبک برخوردها و فریبکاری‌ها به آخر رسیده. به امید حضوری پر شور و آگاهانه در روز جمعه پانزدهم تیر ماه پای صندوق‌های رأی. إن شاءالله...
 
مجتبی لواشانی
https://siasatrooz.ir/vdcguy9qqak9xy4.rpra.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی