جمعه ۱۳ مهر ۱۴۰۳ - ۱۹:۱۵
کد مطلب : 130869

پیام اقتدار ایران از تهران به تل‌آویو

پیام اقتدار ایران از تهران به تل‌آویو
از پیرمرد خمیده و عصا به دست گرفته تا سرباز دهه ۹۰ رهبری انقلاب در مراسم بزرگداشت «سید مقاومت» حضور یافتند و با خط حزب الله تجدید میثاق کردند.
وقتی که رهبر معظم انقلاب روز چهارشنبه در دیدار صدها نفر از نخبگان علمی، نفرات برتر المپیادها و آزمون‌ ورودی دانشگاه‌ها، فرمودند:«بزودی درباره مسائل غزه و لبنان با ملت ایران صحبت خواهند کرد» نماز جمعه نزدیکترین روز و بهترین مکان برای سخنان ایشان بود.
مراسم گرامیداشت شهادت مظلومانه پرچمدار مقاومت و آزادی قدس و فلسطین، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدحسن نصرالله و در نزدیک بودن اولین سالگرد حماسه طوفان‌الاقصی توسط رزمندگان مقاومت اسلامی فلسطین، با حضور رهبر انقلاب و امامت ایشان برای نماز جمعه برگزار شد.
مردم تهران از ساعت‌ها پیش از برگزاری مراسم، در مصلای تهران حاضر شده بودند و در انتظار فرا رسیدن زمان برگزاری مراسم و نماز جمعه به امامت حضرت آیت الله خامنه‌ای لحظه شماری می‌کردند. مردم دیروز معنی واقعی امت را به نمایش گذاشتند و دشمن را با حضور میلیونی خود وحشت زده کردند.
تعدادی از شرکت کنندگان که پرچم‌های حزب الله لبنان و فلسطین و تصاویری از حاج قاسم سلیمانی و سید حسن نصرالله و اسماعیل هنیه را به همراه داشتند، با شعارهای «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل» انزجار خود را از جنایت‌های رژیم صهیونیستی در غزه اعلام کردند.
این حضور حماسی فقط مخصوص تهرانی‌ها و ایرانی‌ها نیست بلکه از کشورهای هند، عراق و پاکستان هم در گردهمایی بزرگ مقاومت در پایتختِ ایران شرکت کرده‌ بودند. آنها آمده بودند تا بگویند پس از شهادت «سید عزیز مقاومت» عزاداریم اما عزای ما به معنی ماتم گرفتن و افسرده شدن و گوشه‌نشینی نیست بلکه از جنس عزای حضرت سیدالشهداء(ع) است.
در این مراسم «احمد بابایی» شاعر انقلابی در وصف شهادت سید حسن نصرالله به اجرای برنامه پرداخت و با قرائت شعری، گفت:« سید، خون تو آزادی فلسطین است...» پس از او مداح بحرینی هم با دعوت مجری برنامه پشت تریبون قرار گرفت و به زبان عربی اشعار خود را در توصیف دبیرکل شهید حزب الله لبنان قرائت کرد. حاج مهدی رسولی مداح اهل بیت(ع) نیز به مدیحه سرایی پرداخت.
«باران آمده، سید از میدان غرق خون آمده. باران آمده، حاج قاسم برات مهمان آمده». این بخشی از مدیحه سرایی او در مراسم گرامیداشت پرچمدار جبهه مقاومت بود. وی در ادامه از مردم خواست با مشت‌های گره گرده شعار«برخیزید حکم جهاد آمده، فرصت درنگ نیست»، «لعنت الله علی اسرائیل» سر دهند. شرکت کنندگان هم یک صدا بر قوم اسرائیل لعنت فرستادند. قاری قرآن نیز به تلاوت آیاتی از کلام‌الله مجید پرداخت.محمد رسولی شاعر جوان در وصف جبهه مقاومت شعر خوانی کرد.
وقتی مجری برنامه از حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی خبر داد، مردم شعار«ای رهبر آزاده آماده‌ایم، آماده» سردادند. ایشان وقتی بر صندلی جلوس کردند به قرائت قرآن کریم پرداختند. سران سه قوه هم کنار معظم له حضور داشتند.میثم مطیعی مداح اهل بیت نیز به مدیحه سرایی پرداخت و گفت: نبرد با اسرائیل برای ما تمرین است، خود را برای آمریکا آماده کرده‌ایم. «مرگ بر آمریکا» مراسم گرامیداشت «مجاهد کبیر لبنانی» با حضور گسترده مردم برگزار و پیام اقتدار از ایران به تل آویو منتقل شد.
https://siasatrooz.ir/vdcep78zojh8xvi.b9bj.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی