يکشنبه ۶ آبان ۱۴۰۳ - ۲۰:۰۲
کد مطلب : 131141
عملیات ضدصهیونیستی نزدیک مقر موساد در تل‌آویو اجرا شد

ضربه کاری به یگان ۸۲۰۰

ضربه کاری به یگان ۸۲۰۰
کامیونی در نزدیکی مقر موساد در تل آویو تعداد زیادی از صهیونیست‌ها را زیر گرفت که تاکنون ۶ نظامی کشته و ۵۰ نظامی دیگر زخمی شده‌اند که ضربه‌ای کاری به یگان 8200 صهیونیست‌ها بوده است.
 یک دستگاه کامیون در چهارراه «گلیلوت» در نزدیکی مقر موساد واقع در تل آویو تعدادی از صهیونیست‌ها را زیر گرفت.در این حادثه دست کم ۵۰ نفر زخمی شدند که اوضاع ۱۵ نفر از زخمی‌ها وخیم است.منابع خبری می‌گویند که بیشتر افراد زخمی، نظامیان صهیونیست هستند که در حال رفتن به پایگاه‌های خود بودند.  تمام زخمی‌ها نظامیان یگان اطلاعات نظامی ۸۲۰۰ پایگاه گلیلوت هستند.این منابع در گزارشات اولیه خود اعلام کردند که ۶  صهیونیست کشته شدند.صهیونیست‌ها در ادامه اعتراف کردند که این عملیات زیرگیری با کامیون، یکی از بدترین و سنگین‌ترین عملیات‌های زیرگیری صورت گرفته در اراضی اشغالی فلسطین به شمار می‌آید. به ویژه که منطقه‌ای که در آن این عملیات صورت گرفته، یک منطقه حساس و امنیتی خطرناک است.از پایگاه گلیلوت به عنوان مهمترین پایگاه اطلاعاتی اسرائیل نام برده می‌شود که مرکز فعالیت‌ دوایر اطلاعاتی و جاسوسی مهم ارتش اشغالگر است.مقر مرکزی دایره اطلاعات نظامی ارتش اسرائیل- امان (بزرگترین آژانس اطلاعاتی اشغالگران)، مقر مرکزی واحدهای مهمی مانند واحد 8200 مسئول هوش سیگنالی (SIGNIT) و سایبری و واحد 9900 مسئول هوش بصری (VISINT) در این پایگاه قرار دارد. جنبش جهاد اسلامی فلسطین اعلام کرد: ما عملیات قهرمانانه در تل‌آویو که سربازان و افسران یگان اطلاعات نظامی را هدف قرار داد را تبریک می‌گوییم. همچنین منابع خبری رژیم صهیونیستی از وقوع یک عملیات دیگر ضدصهیونیستی در شهر حزما در شمال قدس اشغالی خبر می‌دهند.جنبش حماس با تبریک عملیات قهرمانانه در تل‌آویو، اعلام کرد که این عملیات پاسخی طبیعی و مشروع به جنایات اشغالگران بود و نشان می‌دهد که همه فرزندان فلسطین به مقاومت ضد دشمن صهیونیستی تا شکست این رژیم و گرفتن انتقام خون شهدا، پایبند هستند.
این عملیات در واکنش به جنایت اخیر صهیونیست‌ها صورت گرفته است زیرا که جنگنده‌های رژیم صهیونیستی در دو جنایت جداگانه در شهر «بیت لاهیا» با بمباران خانه‌های مسکونی تاکنون ۷۰ غیرنظامی را به شهادت رسانده‌اند.شمال غزه با گذشت ۲۳ روز همچنان زیر آتش سنگین و محاصره همه جانبه ارتش صهیونیستی قرار دارد؛ یورشی که تاکنون بیش از ۸۰۰ شهید و هزاران زخمی به جا گذاشته است.
گزارش‌های بین‌المللی حاکی از نابودی کامل ۹۰۲ خانواده در نوار غزه بوده و حدود ۵ هزار خانواده هم هستند که تنها ۲ یا ۱ نفر آنها توانسته‌اند تاکنون از حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی جان سالم به در ببرند.حملات وحشیانه هوایی، زمینی و دریایی رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه ده‌ها شهید و زخمی برجای گذاشته است.
https://siasatrooz.ir/vdci5zazzt1apz2.cbct.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی