چهارشنبه ۲ آبان ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۹
کد مطلب : 131106

جشنواره عکس خبری و مطبوعاتی دوربین دات نت برگزار می‌شود 

هفدهمین جشنواره عکس خبری و مطبوعاتی دوربین دات نت با مشارکت فرهنگسرای رسانه برگزار می‌شود.
جشنواره عکس خبری و مطبوعاتی دوربین دات نت برگزار می‌شود 
به گزارش روابط عمومی فرهنگسرای رسانه، هفدهمین جشنواره عکس خبری و مطبوعاتی دوربین نت به دبیری محمد نوروزی برگزار می‌شود. این رویداد به همت سایت تخصصی دوربین دات نت و با مشارکت فرهنگسرای رسانه و باغ کوشک هنر برگزار می‌شود. 
 
این جشنواره شامل بخش‌های مختلف رقابتی و برنامه‌های جنبی است که از آن جمله می‌توان به مسابقه عکس برتر سال، نمایشگاه عکس‌های برتر سال، بخش جنبی انتخابات ریاست جمهوری، مجموعه مستند، نشست‌های تخصصی عکاسی، پنل‌های آموزشی و اکران فیلم مستند اشاره کرد. 
 
نشست‌های تخصصی و پنل‌های آموزشی این جشنواره با ۲ محور اصلی «تولید محتوا با تلفن همراه»، «انتقال تجربه، انتخاب و ارائه عکس» از جمعه ۴ تا چهارشنبه ۹ آبان‌ماه، همه روزه از ساعت ۱۶ تا ۲۱ در فرهنگسرای رسانه برگزار می‌شود. 
 
نمایشگاه عکس‌های برتر سال یکی از رویدادهای اصلی این جشنواره است که در موضوعات سیاسی، اقتصادی، فرهنگ و هنر، ورزشی، آیین و مذهب، اجتماعی و ... برگزار می‌شود و به نمایش برترین عکسهای خبری و مطبوعاتی یک سال اخیر در کشور می‌پردازد. 
 
این نمایشگاه با نمایش ۱۱۷ فریم عکس و ۲۱ مجموعه عکس خبری و مستند، روز پنجشنبه ۳ آبان ماه از ساعت ۱۶ در گالری کوشک باغ هنر تهران افتتاح خواهد شد. 
 
براساس این گزارش، آیین اختتامیه و معرفی برگزیدگان بخش‌های مختلف هفدهمین جشنواره عکس خبری و مطبوعاتی دوربین نت، روز پنجشنبه ۱۰ آبان ماه از ساعت ۱۷ در کوشک باغ هنر برگزار می‌شود. 
 
لازم به ذکر است مهدی منعم، فرزانه خادمیان و محمدرضا عباسی داوری این جشنواره را برعهده دارند. 
 
انتهای پیام/
https://siasatrooz.ir/vdcjyvevmuqetvz.fsfu.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی