کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

شهادت ۱۰ تن از نیروهای فراجا

تروریست‌ها منتظر انتقام باشند

5 آبان 1403 ساعت 22:48


همزمان با حمله رژیم جعلی اسرائیل به ایران که با واکنش جانانه پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران همراه بود؛ عوامل تروریست وابست به رژیم صهیونیستی نیز در استان سیستان و بلوچستان عملیات تروریستی انجام دادند.
به دنبال اقدام تروریستی در شهرستان تفتان، نیروهای امدادی هلال احمر به محل حادثه اعزام و مجروحین حادثه را به مراکز درمانی منتقل کردند و ۱۰ نفر در این اقدام به شهادت رسیدند. پایگاه اطلاع رسانی پلیس سیستان و بلوچستان پس از اقدام تروریستی در بیانیه‌ای اعلام کرد؛ اشرار مسلح با گشت انتظامی پلیس در گوهرکوه شهرستان تفتان درگیر شدند.
پس از پایان درگیری جمعیت هلال احمر اعلام کرد؛ به دنبال اقدام تروریستی در شهرستان تفتان، نیروهای امدادی هلال احمر در قالب ۳ تیم امدادی به محل حادثه اعزام و مجروحین حادثه را به مراکز درمانی منتقل کردند.
بر اساس اعلام هلال احمر این حادثه تروریستی که در مسیر گوهرکوه به بزمان و در حوالی ساعت ۱۳ دیروز رخ داد، منجر به شهادت ۱۰ نفر از پرسنل فراجا شد.
همچنین وزیر کشور در پی اقدام تروریستی در تفتان که به شهادت 10 تن از نیروهای پاسگاه انتظامی منجر شد، سریعاً هیئتی را مأمور بررسی ابعاد این حادثه کرد.
اسکندر مؤمنی به این هیئت که متشکل از فرماندهان انتظامی و مقامات وزارت کشور است، دستور داد در اسرع وقت با حضور در منطقه جزئیات این حادثه را بررسی و گزارش کنند.
مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی کشور نیز طی اطلاعیه‌ای شهادت ناجوانمردانه 10 تن از کارکنان ۲ واحد گشتِ پاسگاه انتظامی گوهرکوهِ شهرستان تفتان را تأیید کرد. در این اطلاعیه آمده است؛در پی تماس‌های تلفنی مردمی با مرکز فوریت‌های ۱۱۰، دو واحد گشت انتظامی برای ارائه خدمت به شهروندان در محل‌هایِ مورد نظر حاضر که در مسیر برگشت به پاسگاه انتظامی، در کمین جنایتکارانِ تروریست قرارگرفته و طی این درگیری تعدادی از کارکنان انتظامی و سربازان وظیفه پاسگاه انتظامی گوهرکوه شهرستان تفتان را به شهادت رساندند.
فرماندهان ارشد نیروی فراجا تأکید کرده‌اند که انتقام خون همرزمان خود را از تروریست‌ها و اشرار خواهند گرفت.
فراجا اسامی شهدای این اقدام تروریستی را به این شرح اعلام کرد؛
 شهید سرباز علیرضا علی زاده متولد شیراز
 شهید سرباز مهدی پریشانی فروشانی متولد خمینی شهر
 شهید سرباز صالح نوربخش حبیب آبادی متولد اصفهان
 شهید سرباز پویا صالحی یلمه علی آبادی متولد مبارکه
 شهید کادر ستوان سوم ایمان درویشی دارای دو فرزند متولد کلاله
 شهید کادر استواردوم علیرضا آقاجانی امیرهنده متولد لاهیجان
 شهید کادر ستوان سوم مهدی خموشی علی آبادی دارای دو فرزند متولد مشهد
 شهید کادر سروان نعمت اله نوری دارای ۴ فرزند و متولد زابل
 شهید کادر استوار یکم هادی زارع باغبیدی دارای ۲ فرزند متولد یزد
 شهید کادر گروهبان یکم پویا رحمت طلب ضیابری متولد رشت.


کد مطلب: 131127

آدرس مطلب :
https://www.siasatrooz.ir/fa/report/131127/تروریست-ها-منتظر-انتقام-باشند

سیاست روز
  https://www.siasatrooz.ir