?> سیاست روز - اینترنت، فیلترینگ و کاسبان فیلترشکن! - نسخه قابل چاپ

کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

اینترنت، فیلترینگ و کاسبان فیلترشکن!

14 مهر 1403 ساعت 21:08


«تضمین می‌دهم که تمام دولت در برابر گشت‌های اجباری، فیلتر کردن و فیلترشکن بازی و فشارهای بیرونی در تمام جلسات تمام قد بایستد.»
این بخشی از سخنان و نوشته‌های مسعود پزشکیان است که حدود صد روز پیش در بحبوحه انتخابات به مردم وعده داد و اینک بعد از گذشت این ایام هنوز اندر خم یک کوچه هستیم! فیلترینگ شبکه‌های اجتماعی نه تنها رفع نشده بلکه هیچکس هم پاسخ دقیقی به افکار عمومی نمی‌دهد.
چند روز پیش رئیس جمهور نهم در جلسه شورایعالی فضای مجازی از ضرورت برخورد با فیلترشکن فروشان سخن گفت! در واقع این سخنان یعنی ایجاد محدودیت بیشتر برای مردم.
آقای رئیس جمهور چطور نمی‌داند که مردم بی‌دفاع و بی‌صدای ایران فعلا ظلم و مظالم فیلترشکن فروشان را پذیرفته‌اند و لااقل دل خوش به این هستند که این جماعت پیدا و پنهان هستند ارتباط آن‌ها را با دنیای بیرون برقرار کرده‌اند و مردم راضی به این شده‌اند که ماهیانه میلیاردها تومان پول بی‌زبان را به این جماعت رنگارنگ بدهند اما ارتباطشان و کسب و کارشان برقرار بماند.
آقای رییس جمهور! شما قرار بود صدای بی‌صدایان باشید نه محدود کننده بیشتر زندگی آنها!
آقای پزشکیان واقعاً چه کسانی نمی‌گذارند موضوع فیلترینگ حل شود؟ شما رییس شورایعالی امنیت ملی کشور هستید چگونه نمی‌توانید با یک مصوبه شورا تمام دستگاه‌ها و افراد مخالف و سنگ انداز در این مسیر را تابع قانون کنید؟
آقای رئیس جمهور از سه شنبه شب گذشته که عملیات وعده صادق ۲ بدست دلاور مردان نیروهای مسلح با موفقیت تمام اجرا شد ،همین مردم،همین جوانان با خریدن فیلتر شکن و حضور حماسی شان در شبکه‌های مجازی هیمنه و غیرت ایرانی را علیه دشمنان غدار، به نمایش گذاشتند. همین مردم پا به پای نیروهای مسلح، شبکه‌های اجتماعی را جهنمی برای صهیونیست‌ها ساختند و فریاد حقانیت ایران عزیز و مظلومیت غزه، فلسطین و لبنان را تا افلاک و کهکشان‌ها رساندند.
حال چگونه می‌شود عده‌ای جزم اندیش  در برابر این شکوه و عظمت مقابله و مقاومت می کنند؟ قرار بود شما هر جا برای امور مردم با مشکل مواجه شدید با آن‌ها سخن بگویید و این جماعت اندک را افشا کنید و اما طی این ۱۰۰روز کاری نکردید.
آقای پزشکیان با آزادسازی فضای مجازی خیلی بهترمی‌توان از کیان انقلاب اسلامی و نظام سیاسی آن دفاع کرد. شرایط جهانی و منطقه‌ای به گونه‌ای شده است که دولت و نظام اسلامی در کنا رموشک‌های بالستیک و هایپرسونیک به لشکر مردمی و آماده در عرصه فضای مجازی نیاز دارند تا این مردم درنقش پیاده نظام همانند دوران دفاع مقدس بجنگ دشمنان بروند. آقای رییس جمهور یک «یا علی دیگر» لطفا!
 
فرهاد خادمی


کد مطلب: 130882

آدرس مطلب :
https://www.siasatrooz.ir/fa/note/130882/اینترنت-فیلترینگ-کاسبان-فیلترشکن

سیاست روز
  https://www.siasatrooz.ir