کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مشاوره کسب و کار مشهد (بهترین مربی کسب و کار مشهد 1403)

2 آبان 1403 ساعت 20:19

اگر شما هم جزو افراد خاص و پر تلاش مشهدی باشید که کسب و کارش را به تازگی شروع کرده ، حتما می دانید که مشاوره کسب و کار مشهد یکی از اولین و مهم ترین قدم های شما برای رشد کسب و کار و امضا قرار داد های میلیاردی و داشتن پرسنل پر کار و توانمند است.



مشاوره کسب و کار مشهد

مشاوره کسب و کار مشهد می تواند به شما کمک کند تا ایرادات کار خود را پیدا کنید ، موانع مسیر رشد بیزنس تان را بررسی و اصلاح کنید و به گسترش شعبه های کسب و کارتان بپردازید. با این مطلب از سیاست روز همراه باشید.

 

مشاوره کسب و کار مشهد چیست ؟

مشاور کسب و کار دقیقا حکم دست راست پادشاه را دارد که به مدیران کسب و کار مشاوره می دهد تا بیزنس آنها رشد کند ، درآمد آن افزایش یابد و رقبا را کنار بزنند و در بین مشتری ها به محبوبیت ،فروش و درآمد بیشتر دست پیدا کنید.
مشاوره کسب و کار مشهد در واقع جلسات حضوری یا آنلاینی است که مشاور کسب و کار با مدیر، موسس و گاها کارمندان یک بیزنس برگزار می کند و در طی این جلسات سلامت کسب و کار شما بررسی می شود، تمامی نقاط ضعفی که مانع رسیدن شما به درآمد میلیاردی است، به شما گفته می شود و یک نقشه راهنما برای رشد بیزنستان به شما داده می شود.
 

وضعیت کسب و کار در مشهد به چه صورت است؟

مشهد با داشتن 3.5 میلیون جمعیت دومین کلان شهر ایران است و با وجود این جمعیت می توان گفت هر کسب و کاری در این شهر می تواند از مشتری های خاص خود بهره مند شود. استفاده از مشاوره کسب و کار مشهد باعث می شود تا شما بتوانید میزان بیشتری از این جمعیت را به سمت خود جذب کنید و در واقع مشتری بیشتر و درآمد بیشتری داشته باشید.
 

مزایای شروع کسب و کار در مشهد چیست ؟

شروع کسب و کار در شهر های بزرگ مزایای خاص خود را دارد که در زیر به آن اشاره می کنیم :  

موانع برای کسب و کار در مشهد چیست ؟

شهر های بزرگ می تواند چالش های بزرگتری نسبت به شهرهای کوچک نیز داشته باشد. از جمله مشکلات کسب و کار در مشهد می توان به موانع زیر اشاره کرد :  

یک مشاور خوب کسب و کار چه ویژگی دارد ؟

اگر شما هم جزو افرادی هستید که تا به حال هزینه زیادی صرف آموزش یا مشاوره با افراد مختلفی کردید که فقط مطالب انگیزشی زرد را به شما تحویل دادند و در روز اول به دنبال حذف تمامی رقبا و فتح دنیا بوده اید اما پس از گذشت چند روز تمامی انگیزه و انرژی خود را از دست داده اید و حس کردید با این مشاوره فقط پول تان را دور ریخته اید ، بدانید که تنها نیستید.
مشاوره کسب و کار در مشهد باید تخصصی باشد و مشاور آن ویژگی های زیر را داشته باشد: بهترین مشاور کسب و کار مشهد
Caption
 

بهترین مشاوره کسب و کار مشهد کیست ؟

استاد میلاد پرنده بهترین مشاور کسب و کار مشهد است که تا کنون هیچ گونه نارضایتی نسبت به جلسات مشاوره کسب و کار مشهد خود نداشته و توانسته به کسب و کار های زیادی در حوزه آموزش زبان انگلیسی ، حمل و نقل، فروش لوازم آرایشی ، فروش اقلام و لوازم جانبی موبایل، صنایع چرم ، کلینیک تخصصی زیبایی و ... داشته است.
 

استاد میلاد پرنده کیست ؟

استاد میلاد پرنده مدیر و موسس آکادمی آموزشی پرنده است که تاکنون بیش از 550 سخن آموز به صورت حضوری در کلاس ها و ورکشاپ های حضوری و بیش از 100 هزار نفر به صورت غیرحضوری و مجازی از تدریس ایشان بهره مند شدند.
بخشی از فعالیت های ایشان شامل :
  1. دارای مدرک مستری از آکادمی mpt اتریش
    ارائه کننده خدمات BHC یا چکاپ سلامت کسب و کار (Business Health Check)
    کوچینگ شخصی و مشاوره کسب و کار مشهد برای کسب و کارهای مختلف مثل حجت بار ، چرم نیاوران ، مجموعه آموزشی سخن سبز، هلدینگ ساختمانی آرمان ، لوازم آرایشی رگا و ...
    آموزش سازمانی و پرسنل برای مجموعه های مختلف مثل گروه آموزشی گاما، مجموعه خیریه دست های مهربان ، آموزش پرسنل فروش و خدماتی کلینیک باران ، مجموعه موبایل فتاحی و ...
    برگزاری بوت کمپ آموزشی برای مجموعه کریپتو کینگ
    برگزار کننده 26 دوره حضوری آموزش فن بیان و سخنرانی در مشهد تاکنون (مهر 1403) و دوره های آموزشی فروش و بازاریابی در مشهد
 

ویژگی متمایز مشاوره کسب و کار مشهد با میلاد پرنده چیست ؟

 

راه های ارتباطی برای مشاوره کسب و کار با میلاد پرنده

برای ارتباط و دریافت مشاوره کسب و کار مشهد از استاد میلاد پرنده می توانید با راه های زیر با آکادمی آموزشی میلاد پرنده در ارتباط باشید:


کد مطلب: 131104

آدرس مطلب :
https://www.siasatrooz.ir/fa/news/131104/مشاوره-کسب-کار-مشهد-بهترین-مربی-1403

سیاست روز
  https://www.siasatrooz.ir