کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

برگزاری چهارمین نشست از ویژه برنامه "تجربه بازی" در فرهنگسرای رسانه

2 آبان 1403 ساعت 20:14


به گزارش روابط عمومی فرهنگ سرای رسانه، چهارمین نشست از ویژه برنامه "تجربه بازی" با حضور فرشاد عباسی در فرهنگسرای رسانه برگزار می‌شود.
تجربه بازی برنامه‌ای جدید از فرهنگسرای رسانه و سایت تخصصی دوربین دات نت است که جلسات دورهمی ماهانه را برای اهالی فرهنگ، هنر و رسانه برگزار می‌کند. این برنامه ویژه در اولین جمعه هر ماه، با حضور علاقه‌مندان به عکاسی، به تجلیل از فعالیت‌های هنرمندان مختلف می‌پردازد.تجربه بازی با شعار «کنار با تجربه‌های عکاسی» برگزار می‌شود .
مهمان ویژه چهارمین برنامه تجربه بازی فرشاد عباسی دبیر سرویس عکس روزنامه همشهری است . وی برگزیده پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلمو عکس ورزشی ایران است. فرشاد عباسی در طول دوران کاری اش عکس های ماندگار زیادی خلق کرده که یکی از معروف ترین عکسهایش ، عکس معروف سرشاخ شدن حسن یزدانی و دیوید تیلور در المپیک توکیو است که به دلیل زیبایی بی نهایت این عکس در رسانه های جهان هم بازتاب فوق العاده ای داشت. او در روزهای آخر اسفند سال ۱۴۰۲ توانست حکم بازنشستگی خود را بعد از فعالیت ۳۰ ساله دریافت کند.
براساس این گزارش، این جلسه روز جمعه چهارم آبان ماه از ساعت ۱۶ الی ۱۸ در فرهنگسرای رسانه برگزار می‌شود و جمعی از نوجوانان فعال این فرهنگسرا ضمن گفت‌وگو با وی درباره یک عمر تجربیات او در عرصه عکاسی ورزشی، از زحمات این هنرمند تقدیر خواهند کرد.
فرهنگسرای رسانه واقع در خیابان پاسداران، خیابان گل نبی، میدان قبا است. ورود برای عموم علاقمندان آزاد است.
 
 
 
 
 


کد مطلب: 131103

آدرس مطلب :
https://www.siasatrooz.ir/fa/news/131103/برگزاری-چهارمین-نشست-ویژه-برنامه-تجربه-بازی-فرهنگسرای-رسانه

سیاست روز
  https://www.siasatrooz.ir