کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مسعود پزشکیان:

لایحه بودجه ۱۴۰۴ براساس تعهدات به مردم تهیه و تنظیم شده است

1 آبان 1403 ساعت 22:20


لایحه بودجه سال آینده دیروز از سوی رئیس جمهور به مجلس شورای اسلامی ارائه شد.
مسعود پزشکیان دیروز لایحه بودجه سال 1404 را به مجلس شورای اسلامی ارائه کرد. پزشکیان در دفاع از لایحه بودجه 1404 در جلسه علنی مجلس گفت: لایحه بودجه ۱۴۰۴ براساس آشنایی با دغدغه‌های موجود و تعهداتی که به مردم داده شده، تهیه و تنظیم شده است.
وی همچنین به بخشی از لایحه بودجه اشاره کرد و گفت: فصل دوم بودجه 1404 به مسئله عدالت‌محوری دلالت دارد که طبق برنامه نیز حمایت از محرومین بوده است. رئیس‌جمهور تصریح کرد: احکام برنامه بر اساس محور عدالت استخراج و اجرای عدالت در احکام برنامه مقدم بر سایر تکالیف مدنظر بوده است، البته معنی حرف این نیست که ما آن چیزهایی که نوشتیم، بی‌عدالتی و تبعیض را یک‌دفعه حل خواهد کرد. پزشکیان ادامه داد: طبیعتاً در لایحه بودجه 1404 تلاش کردیم به سمت رفع بی‌عدالتی و تبعیض طرف حرکت کنیم. وی اضافه کرد: با توجه‌ به شرایط موجود منطقه‌ای و تهدیداتی که متوجه ملت ایران است، در ارقام بودجه اطمینان حاصل شده که تقویت بنیه دفاعی یکی از اولویت‌های اصلی دولت باشد.
محمدباقر قالیباف رئیس مجلس پس از تقدیم لایحه بودجه ۱۴۰۴ از سوی رئیس‌جمهور گفت: امیدوارم بتوانیم رویکردهای برنامه هفتم را در بودجه سال آینده که سال دوم برنامه است تحقق ببخشیم. وی افزود؛ سه‌شنبه هفته آینده مجدداً خدمت آقای رئیس‌جمهور هستیم تا کلیات بودجه در صحن مطرح شود.


کد مطلب: 131094

آدرس مطلب :
https://www.siasatrooz.ir/fa/news/131094/لایحه-بودجه-۱۴۰۴-براساس-تعهدات-مردم-تهیه-تنظیم-شده

سیاست روز
  https://www.siasatrooz.ir