کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

«مهاجرت»؛ موضوع دومین مسابقه مناظره اجتماع «بچه‌های رستا» در فرهنگسرای اشراق

25 مهر 1403 ساعت 14:27

نوجوانان برگزیده نشست‌های گفت‌وگومحور «بچه‌های رستا» از سراسر تهران ضمن حضور در این مسابقه پای میز مناظره می‌نشینند.


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، پنجمین اجتماع «بچه‌های رستا» با حضور نوجوانان مستعد و علاقه‌مند به گفت‌وگو از سراسر پایتخت، روز پنجشنبه ۲۶ مهرماه از ساعت ۹ تا ۱۳ در قالب مسابقه مناظره با موضوع مهاجرت و محور محتوایی «رفتن همیشه بهترین تصمیم نیست!» در فرهنگسرای اشراق برگزار می‌شود.
در این گردهمایی، نوجوانان منتخب ویژه‌برنامه «بچه‌های رستا» در قالب گروه‌های سه نفره دختران و پسران در مسابقه‌ای به «مناظره» با یکدیگر می‌پردازند. در این مسابقه هر گروه باید در زمان تعیین‌شده در جایگاه «موافق» و «مخالف» اظهار نظر کرده و ضمن دفاع از گفته‌های خود، داوران و گروه مقابل را اقناع کند. از هر مناظره یک گروه با نشان دادن قدرت استدلال و اقناع خود، برنده می‌شود و در پایان به برگزیدگان جوایز ارزنده‌ای اهدا می‌شود.
در ادامه این برنامه، نشست گفت‌وگو با حضور تسهیلگر و مشارکت سایر نوجوانان حول موضوع بحث‌شده برگزار می‌شود. بهره‌مندی از امکانات اردویی فرهنگسرای اشراق از جمله بخش‌های دیگر این اجتماع است.
سلسله‌نشست‌های گفت‌وگومحور «بچه‌های رستا» با هدف ایجاد بستر مناسب برای گفت‌وگو و کنشگری حول محور موضوعات مختلف از نگاه نوجوان و تقویت روحیه پرسشگری در آنها از ابتدای سال ۱۴۰۲ در فرهنگسرا‌های شهر تهران در حال برگزاری است و تا کنون ۳۲ نشست از این سلسله‌نشست‌ها در مراکز فرهنگی هنری برگزار شده است.


کد مطلب: 131028

آدرس مطلب :
https://www.siasatrooz.ir/fa/news/131028/

سیاست روز
  https://www.siasatrooz.ir