کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

القسام تل آویو را هدف حمله موشکی قرار داد

16 مهر 1403 ساعت 13:36

گردان‌های القسام شاخه نظامی «حماس» امروز(دوشنبه) در سالگرد عملیات طوفان الاقصی اعلام کرد که تل آویو را به عنوان بخشی از نبرد فرسایشی جاری و در پاسخ به کشتارهای صهیونیست‌ها علیه غیرنظامیان و آوارگی مردم فلسطین بمباران کرده‌ است.


به گزارش شفقنا؛ وبگاه شبکه الجزیره نوشت؛ «گردان‌های القسام افزود که تل آویو را با موشک‌های M90 هدف قرار داده است».
رسانه‌های اسرائیلی گزارش دادند که انفجارهای موشکی از نوار غزه به سمت تل آویو، ریشون لزیون، هولون و اشدود شلیک شد، در حالی که کانال ۱۲ اسرائیل نشان داد که یک موشک مستقیماً در هولون در نزدیکی تل آویو فرود آمده است.
شبکه ۱۲ اسرائیل گزارش داد که در پی اصابت موشک پرتاب شده از نوار غزه به جنوب تل آویو، چندین تلفات ثبت شده است.
سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی صبح دوشنبه گفت: «نیروهای اسرائیل با بمباران سکوهای پرتاب موشکی که در غزه آماده بودند، تهدید فوری را خنثی کردند».
پیش از این، القسام گزارش داده بود که در ساعات اولیه صبح، سایت نظامی صوفا و تجمع نیروهای اشغالگر در گذرگاه زمینی رفح، نزدیک شهرک حولیت و سایت نظامی کرم ابوسالم و مرکز عملیات رجوم را با تعدادی راکت ۱۱۴ میلی متری  هدف قرار داده است.
 امروز هفت اکتبر ۲۰۲۴ مصادف است با اولین سالگرد نبرد “طوفان الاقصی” که توسط گردان‌های القسام در هفت اکتبر ۲۰۲۳ انجام شد، جایی که جنگنده‌های القسام از خط تقسیم در منطقه عبور کردند و صدها اسرائیلی، سرباز و افسر ارتش اشغالگر را به اسارات درآورد.
 


کد مطلب: 130903

آدرس مطلب :
https://www.siasatrooz.ir/fa/news/130903/القسام-تل-آویو-هدف-حمله-موشکی-قرار

سیاست روز
  https://www.siasatrooz.ir